Microsoft Online


hello and assalamualaikum!

hari ni hari first kuliah with Dr Chin. Rindu kelas Dr Chin. sem lepas dah kelas dengan dia. sem ni pon kelas dengan Dr Chin jugak. yeay! i love Dr Chin :)

harini kami belajar tentang Microsoft Online. a little bit complicated bagi saya yang kurang mahir guna computer ni. haha. tapi i'll try my best!

microsoft online mempunyai pelbagai function dan boleh digunakan untuk bersosial dengan kawan kawan sekelas. bukan itu saja, pensyarah juga boleh berkomunikasi dengan students di dalam microsoft online ni! kat dalam ni kita boleh buat kerja secara online. kalau nak simpan file kita kat sini pon okay sebab microsoft online boleh save file. so tak payah risau file anda hilang lagi! hehehe

hmm, hebat betul teknologi zaman sekarang. terasa ketinggalan jap. haha :P

hmm... apa yang menarik dengan microsoft online ni, istimewa kepada pelajar Universiti Malaya (universiti lain, im not sure :/) kami boleh log in dengan menggunakan akaun siswamail kami :) so, tak perlu buat akaun email yang baru untuk masuk ke microsoft online.

p/s: pembelajaran yang menarik, tapi saya tak dapat fokus sangat sebab internet di komputer saya slow T_T so sad... harap boleh try di laptop saya lepas ni! stay tuned ;)

bye! Muahx

No comments:

Post a Comment